Utmanad!

Idag blev jag utmanad av Camilla, Trädgårdsliv och Design, http://blog.tradgardsliv.info/ Utmaningen består i att gå in i 6:e mappen och plocka fram den 6:e bilden...

Här är resultatet:


Bilden är tagen i november utan för Hawaii med min nya kamera... Canon 40D! Jag är inte bara tokig i trädgård jag älskar att fota också. I sommar ska jag köpa ett supermakro så att jag kan kombinera mina intressen... Ser fram emot att fota alla blommor i trädgården och komma riktigt, riktigt nära.

Annars har jag jordens ömmaste nacke och axlar efter allt pillande med fröer igår. Tack för alla kommentarer, jag blir lika glad varje gång.

Kommentarer

Anonym sa…
Ljuvligt!

Ett macro objektiv står oxå på min önskelista! Har du kommit fram till vilket objektiv det blir... Jag har studerat marknaden lite men tycker det är så svårt att hitta det bästa som inte är allt för dyrt.

Ha det gott! Kram Camilla
Anonym sa…
Har tittat på Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM, kostar dock en slant, runt 5500:- i Sverige.

Jag köpte min Canon 40D i New York i somras. Nästan halva priset mot i Sverige. Ska dit i sommar igen men nu är dollarn så dyr så jag vet inte om man tjänar på det. Kanske man ska titta på den begagnade marknaden...
Kram
Ingela sa…
Härligt när man känner ömmande muskler efter krävande trädgårdsarbete...

Gillar din blogg också, länkar gärna till dig, säg ifrån om du misstycker.

//Ingela

Populära inlägg